درباره ی وبلاگ
هر چند که ساختن این وبلاگ درابتدا به بهانه ی شرکت درمسابقات وبلاگ نویسی بود ُ اماهرچه
بیشترکارکردم بیش از بیش ترغیب شدم تا کارم را جدی بگیرم ُ تا جایی که می توانم به جرات بگویم
این کار سبب شد تاافق فکری وسیع تری داشته باشم . هرمسئله ای را که بررسی می کردم
یا هرسایت یاوبلاگی که سرمیزدم مطلب و ایده ی جدیدتری به ذهنم می رسید طوری که مسئله ی
اصلی یعنی شرکت درمسابقه روز به روز درذهنم کمرنگ تر می شد وبه تنها چیزی که فکرمی کردم
بهبود و کارایی مطالب بود .پس تصمیم گرفتم که واژه ی ئاسو را را که همان معنای افق را می دهد
انتخاب نمایم به این امید که هر روز بیش از روز قبل افق فکری خود را وسعت بخشیده و افکار والاتری
داشته باشیم و به عبارتی دیگر فردایمان مانند دیروزمان نباشد .
ئاسو از نظر لغوی به معنای افق می باشد ومعادل انگلیسی آن همان واژه ی
HORI ZON است.
ئاسو درزبان کردی نامی است مشترک دربین دخترها و پسران .